Geen producten (0)

Retouren en Ruilen

 

Om een aantal redenen kan het zijn dat u een product of bestelling moet retourneren, bijvoorbeeld omdat:

1. U heeft zich vergist of u bent niet tevreden (tevredenheidsgarantie)
2. Er is een verkeerd product geleverd
3. De levering is tijdens transport beschadigd

Wij vergoeden voor u de kosten van het retourneren. Hieronder kunt u lezen hoe u in dergelijke situaties uw product of bestelling kunt retourneren.

 

Tevredenheidsgarantie

We willen dat u volledig tevreden bent met uw aankopen bij Made By Malipaard.  Het kan echter voorkomen dat u zich vergist heeft bij uw aankoop of dat u niet tevreden bent over de manier waarop de bestelling is verlopen. U kunt het product dan binnen 14 dagen aan ons retour sturen. Het product dient in een deugdelijke verpakking te zitten. en niet beschadigd te zijn. Het risico van het retour zenden zijn voor rekening van de klant.

Een aantal producten komt niet in aanmerking voor onze tevredenheidsgarantie:
- Artikelen die beschadigd zijn
- Artikelen die in opdracht zijn gemaakt

Artikelen die in opdracht zijn gemaakt worden op maat naar uw wensen gemaakt. Het herroepingsrecht is dan niet van toepassing. Natuurlijk gaan we met u in gesprek om het artikel alsnog naar wens te maken.

 

Defect of verkeerd product

Mocht u een verkeerd product hebben ontvangen of u heeft het vermoeden dat een product defect is, neem dan contact op met onze klantenservice via email: madebymalipaard@gmail.com of via het contactformulier op deze website.

 

Retourprocedure

Neem altijd eerst contact op met onze klantenservice!

1. Zorg dat u uw (kopie) factuur bijvoegt bij de zending.
2. Zorg voor een gedegen verpakking.
3. .Zorg voor vermelding van e-mail en of telefoonnummer waarop u te bereiken bent.
4. Zorg dat u uw pakket voldoende gefrankeerd opstuurt.
5. Vermeld bij de zending uw bank- of gironummer, zodat wij de gemaakte kosten voor het verzenden aan u kunnen terugstorten.

 

Retouradres

U kunt uw product(en) retour sturen naar:

Made By Malipaard
T.a.v. afdeling Retouren
Emmastraat 3
333XA Zwijndrecht 

Let op: alle retourzendingen dienen gefrankeerd te worden verzonden. In het bovenstaande geval stort Made By Malipaard de verzendkosten naar u terug. Pakketten die niet gefrankeerd zijn, worden altijd door ons geweigerd.

 

 Suggesties en klachten

Bij Made By Malilpaard draait alles om tevreden klanten. Mocht u toch een slechte ervaring hebben met onze service, dan horen wij dit graag. U kunt uw suggesties of klachten mailen naar madebymalipaard@gmail.com of aangeven via ons contactformulier. U krijgt altijd binnen 1 week uitsluitsel over uw klacht of reactie op uw suggestie!

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.